hejamorfar.blogg.se

2014-03-26
19:16:00

Tough Viking: Min bror har superkrafter!

Min bror har något som andra bröder inte har. Han har superkrafter. Han kan göra det omöjliga möjligt och han kan få en latmask att springa... Igår piskade han mig runt årstaviken, jag har aldrig sprungit längre än tre kilometer innan, runt årstaviken är det åtta. När jag trodde att jag skulle falla ihop och dö sprang han in bakom mig och knuffade på, och när jag ville stanna kallade han mig för kyckling, när jag fejkade en kramp i låret genomskådade han mig. Magiskt, eller hur? Aldrig har jag varit så stum i benen innan och aldrig har jag känt mig så nära döden. Men det gick, jag tog mig runt!!! Jag var faktiskt riktigt stolt efteråt, jag kände att jag faktiskt kommer att klara av 1,5 mil i augusti, jag kände att jag inte skulle kunna gå när jag vaknade i morse!
 
Om jag har träningsvärk idag? Ja, träningsvärken från helvetet, men jag kan leva med det! Det är bara att kämpa på, mer träningsvärk kommer det bli och jag ser fram emot det! Blod, svett och tårar!
 
Min bror har magiska krafter, han kan få en latmask att springa - och faktiskt vilja göra det igen!

 
 
 
 
För er som vill, så är vi supertacksamma för alla donationer vi kan få på www.betternow.org/se/hejamorfar. Alla pengar går oavkortat till prostataförbundet och deras kamp mot prostatacancer! Hjälp oss att bekämpa denna nedriga sjukdom som det talas på tok för lite om!

// Johanna
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: