hejamorfar.blogg.se

2014-06-04
20:04:00

Tack snällaste du...

 
Jag vill tacka dig för att du finns.
För att du är min vän.
För att jag får vara din.
 
Jag vill tacka dig för alla år av vänskap.
Och jag hoppas på så många fler.
 
Sida vid sida - i vått och torrt.
I dåtid, nutid och framtid.
 
Tack för hjälpen igår.
Utan dig hade jag aldrig fått till det.
 
Jag har funderat på hur jag bäst
ska kunna tacka dig.
Det bästa jag för stunden kunde
komma på var detta - i stället för
en blomma...
 
Och jag vet att du kommer att bli
allra mest nöjd över vetskapen att
jag minsann fick leta för att hitta.
Och det betyder att jag "tvingats"
lyssna till och se saker som egentligen
inte är i min smak.
 
Nej, det kommer aldrig heller att'
bli i min smak. Där tror du fel... :)
 
Än en gång - tack för att du finns!
 
 
 
 
Kramar i massor
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: