hejamorfar.blogg.se

2014-03-30
12:23:00

Hej pappa och Kerstin!

 
Hej på er!
 
Jag blir så glad då jag hör att du, pappa, känner dig lite starkare.
Att gelén i benen börjar stabilisera sig och att du känner dig piggare.
Vi hoppas och håller tummarna för att det är medicinerna som börja verka
och som, framförallt, börjar bli vänner med din kropp efter veckor av krig.
 
Solen har skinit också på er, vet jag. Det betyder att ni kan sitta ute och få
både frisk luft och sol på er. Det gör gott - även om promenaden till bänken
mot husväggen kan kännas knölig. Värt besväret, inte sant?
 
Jag vet att lillayster var och hälsade på er igår.
Jag vet att hon kommer tillbaka idag innan hon åker hemåt igen.
Ni får, som alltid hälsa henne så gott från mig.
Det gör inget om hon inte hälsar tillbaka.
Det är okej.
 
Nästa helg ses vi igen.
Det ska bli jättehärligt.
Jag och barnen kommer ut redan på fredag.
Skulle det kanske kunna smaka med Sushi då?
 
På lördagen vet jag att fler dyker upp med uppkavlade ärmar.
Tillsammans kommer vi att få massor gjort.
Tänk att man kan längta så till en helg full med jobb!
 
Innan dess hörs vi.
Som alltid.
Flera gånger om dagen.
Bara för att.
 
Hjärtar er!
 
 
 
 
 
Kram och kärlek
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: